Sistem inžinjer (SysAdmin)

PING porodica već dugi niz godina broji više od 50 stalno zaposlenih, od kojih je najveći broj visoko obrazovanih kadrova iz oblasti računarstva i informatike. Proizvodni dio firme je organizovan u dvije poslovne linije – razvoj softvera i sistemska integracija. Poslovna linija za razvoj softvera kreira vlastite softverske proizvode i radi na razvoju i implementaciji softverskih rješenja po zahtjevu korisnika. Poslovna linija za sistemsku integraciju implementira sistemska rješenja, sistemski softver i opremu, te radi na integraciji raznorodnih informacionih sistema u cilju jedinstvene podrške poslovnim procesima.

Sorry, this entry is only available in BHS. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Obrazovanje: Visoka ili viša stručna sprema tehničkog smjera.

 

Radno iskustvo: Minimalno 2 godine rada na poslovima administracije OS, virtualizacijskih okruženja, aplikacijskih web okruženja.

 

Potrebna znanja/vještine:

  • Iskustvo u administriranju operativnih sistema i virtualizacijskih okruženja,
  • Poznavanje principa relacionih baza podataka, poznavanje sistema za upravljanje bazama podataka i alata za rad sa bazama podataka,
  • Poznavanje mrežnih tehnologija.

 

Dodatno:

  • Elementarna iskustva u developmentu i poznavanje bar jednog živog programskog jezika,
  • Elementarno iskustvo u radu sa cloud okruženjima,
  • Analitičnost, sistematičnost i samostalnost u rješavanju problema,
  • Istrajnost u ispunjenju postavljenih zadataka,
  • Visok stepen profesionalnosti, pouzdanost i diskretnost,
  • Inovativnost/inventivnost/sklonost ka istraživanju,
  • Posvećenost timskom radu,
  • Aktivno poznavanje engleskog jezika.

 

Opis poslova i radnih zadataka:

  • Instalacija, konfiguracija i održavanje virtualizacijskih okruženja, aplikativnih servera i pripadajućih elemenata iz srednjeg i prezentacijskog sloja,
  • Definisanje i uspostavljanje sigurnosnih i backup procedura,
  • Administracija korisnika,
  • Praćenje i podešavanje performansi aplikacijskih sistema,
  • Poslovi tehničke podrške korisnicima.

 

Pružamo:

  • Motivišuće, sigurno i transparentno radno okruženje,
  • Kontinuiranu edukaciju i mogućnost usavršavanja,
  • Učešće i sticanja iskustva kroz rad na različitim projektima.