21st March, 2019 by Bit Alliance

Naida Beširović: Od prakse do inženjerskog centra izvrsnosti

Bit Alliance

Prvi posao u globalnoj IT kompaniji – san svakog studenta. Mladi ljudi često vjeruju da za apliciranje za posao u globalnoj kompaniji trebaju godine iskustva rada i usavršavanja u struci, posebno ako žele raditi s klijentima među kojima su neke od najvećih svjetskih kompanija. Šta je zapravo potrebno kako bi početak karijere izgledao upravo ovako, koja su potrebna znanja, vještine i koji su dnevni izazovi za rad u kompaniji koja je jedna od lidera na globalnom tržištu telekomunikacija, otkriva Naida Beširović kroz svoju priču o poslu u kompaniji Infobip.
 
Naida radi u kompaniji Infobip kao presales engineer (u daljem tekstu prodajna inženjerka), a kao nastavak na studij Elektrotehničkog fakulteta u Sarajevu, logičnim je smatrala i svoj naredni korak – program prakse koju Infobip održava već treću godinu za redom. Naidina priča može biti inspiracija mnogim mladim ljudima koji su na početku karijere, ali i onima koji žele nove izazove u svom profesionalnom razvoju.
 
INFOBIP PROGRAM PRAKSE
 
Jedna globalna IT i telekomunikacijska kompanija kao što je Infobip je za mene, studenticu Odsjeka za telekomunikacije Elektrotehničkog fakulteta u Sarajevu, bila jedini ispravan izbor za početak razvoja karijere. Infobip je kompanija koja pruža savršeno jedinjenje IT i telekomunikacijskih usluga, kao i kompanija koja pruža plodno tlo za razvoj svakog inženjera.
 
Veličinu kompanije dodatno dočarava i spremnost kontinuiranog organiziranja praksi kao i stalna saradnja sa studentima. Znajući to, odlučila sam da sačekam otvaranje pozicije koja bi bila primjerena za nekoga ko nema mnogo iskustva, ali svakako ima veliku želju da uči i da se razvija. Nedugo nakon toga, Infobip je organizirao internship tj. praksu. Ova praksa se razlikovala od svih ostalih studentskih praksi jer je, za početak, organizirana u Vodnjanu u Hrvatskoj, gdje se nalazi sjedište kompanije. Svaki dan je bio ispunjen zanimljivim sadržajima, druženjima i dinamičnom atmosferom.
 
Praksa nam je ponudila okruženje gdje mladi ljudi mogu doživjeti lični i poslovni razvoj. Mentori na praksi su bili uposlenici Infobipa, vrhunski stručnjaci u svom poslu i primjer nama praktikantima šta zapravo želimo postati. Najveći izazov na praksi bile su simulacije pravih poslovnih sastanaka sa klijentima, koju su kao rezultat trebali ponuditi najbolje razvijeno rješenje za svakog klijenta.
 
ŠTA ZNAČI BITI „PRODAJNI INŽENJER“ U INFOBIPU?
 
Rezultat same prakse za mene je nosio i jedan od prvih uspjeha u Infobipu, a to je sama pozicija prodajne inženjerke kao i poseban nivo spremnosti za poslovne izazove i stvarne situacije sa kojima se sada suočavam u svakom random danu.
 
Pozicija prodajnog inženjera je spoj biznis i tehničkog aspekta. Zahtjeva svakodnevnu komunikaciju sa više različtih timova, klijentima i uspostavljanje koordinacije između zahtjeva klijenata. Prodajni inženjer se može smatrati arhitektom tehničkog rješenja koje klijent zahtjeva. Infobip posjeduje in-house razvijeno rješenje koje najveća imena u industriji koriste kao osnovno rješenje za komunikaciju sa svojim korisnicima. Prodajni inženjer je tehnički lead svakog projekta, modifikacije rješenja po klijentovim zahtjevima i same integracije rješenja sa klijentovim sistemima. Za poziciju prodajnog inženjera potrebno je imati komunikacijske i tehničke vještine, na čijem se razvoju neprestano radi u Infobip timu. Infobip svojom atmosferom i okruženjem svakog zaposlenika potiče na razvoj i napredak.
 
JEDAN RADNI DAN U INFOBIPU
 
Svaki radni dan zahtjeva stalnu komunikaciju i koordinaciju sa timom. Kao prodajni inženjer, potrebno je da poznajete svako Infobipovo rješenje i na najbolji način zajedno sa timom isplanirati SoW koji vodi ka integraciji rješenja koji će klijent koristiti za komunikaciju.
 
Ono što mene, kao i sve članove mog tima, ali i ostale kolege, motivira da težim stalnom unapređenju svojih vještina i znanja jeste prilika za rad na vrhunskim, tehnološki zahtjevnim projektima, posebno onima koje radimo za globalne klijente poput Ubera, WhatsAppa, Vibera… Kada se susrećete s takvim iskustvima, dok radite iz Bosne i Hercegovine, postanete vrlo brzo svjesni kolike mogućnosti su pred vama jer zajedno sa nekim od najvećih svjetskih imena kreirate tehnološka rješenja.
 
IT industrija je trenutno najizazovnije tržište, kako za IT stručnjanke i inženjere, tako i za sve ostale pozicije koje su danas i više nego potrebne i povezane sa IT industrijom. Ujedno, IT industrija obavezuje svakog zaposlenika na konstantno učenje i razvoj. Infobip kompanija radi sve u skladu sa najnovijim standardima IT svijeta što zahtjeva veliku dinamičnost, mogućenost prilagođavanja i svakodnevno učenje, što upravo treba da bude cilj svake mlade osobe koja želi da se razvija.

Prvi posao u globalnoj IT kompaniji – san svakog studenta. Mladi ljudi često vjeruju da za apliciranje za posao u globalnoj kompaniji trebaju godine iskustva rada i usavršavanja u struci, posebno ako žele raditi s klijentima među kojima su neke od najvećih svjetskih kompanija. Šta je zapravo potrebno kako bi početak karijere izgledao upravo ovako, koja su potrebna znanja, vještine i koji su dnevni izazovi za rad u kompaniji koja je jedna od lidera na globalnom tržištu telekomunikacija, otkriva Naida Beširović kroz svoju priču o poslu u kompaniji Infobip.
 
Naida radi u kompaniji Infobip kao presales engineer (u daljem tekstu prodajna inženjerka), a kao nastavak na studij Elektrotehničkog fakulteta u Sarajevu, logičnim je smatrala i svoj naredni korak – program prakse koju Infobip održava već treću godinu za redom. Naidina priča može biti inspiracija mnogim mladim ljudima koji su na početku karijere, ali i onima koji žele nove izazove u svom profesionalnom razvoju.
 
INFOBIP PROGRAM PRAKSE
 
Jedna globalna IT i telekomunikacijska kompanija kao što je Infobip je za mene, studenticu Odsjeka za telekomunikacije Elektrotehničkog fakulteta u Sarajevu, bila jedini ispravan izbor za početak razvoja karijere. Infobip je kompanija koja pruža savršeno jedinjenje IT i telekomunikacijskih usluga, kao i kompanija koja pruža plodno tlo za razvoj svakog inženjera.
 
Veličinu kompanije dodatno dočarava i spremnost kontinuiranog organiziranja praksi kao i stalna saradnja sa studentima. Znajući to, odlučila sam da sačekam otvaranje pozicije koja bi bila primjerena za nekoga ko nema mnogo iskustva, ali svakako ima veliku želju da uči i da se razvija. Nedugo nakon toga, Infobip je organizirao internship tj. praksu. Ova praksa se razlikovala od svih ostalih studentskih praksi jer je, za početak, organizirana u Vodnjanu u Hrvatskoj, gdje se nalazi sjedište kompanije. Svaki dan je bio ispunjen zanimljivim sadržajima, druženjima i dinamičnom atmosferom.
 
Praksa nam je ponudila okruženje gdje mladi ljudi mogu doživjeti lični i poslovni razvoj. Mentori na praksi su bili uposlenici Infobipa, vrhunski stručnjaci u svom poslu i primjer nama praktikantima šta zapravo želimo postati. Najveći izazov na praksi bile su simulacije pravih poslovnih sastanaka sa klijentima, koju su kao rezultat trebali ponuditi najbolje razvijeno rješenje za svakog klijenta.
 
ŠTA ZNAČI BITI „PRODAJNI INŽENJER“ U INFOBIPU?
 
Rezultat same prakse za mene je nosio i jedan od prvih uspjeha u Infobipu, a to je sama pozicija prodajne inženjerke kao i poseban nivo spremnosti za poslovne izazove i stvarne situacije sa kojima se sada suočavam u svakom random danu.
 
Pozicija prodajnog inženjera je spoj biznis i tehničkog aspekta. Zahtjeva svakodnevnu komunikaciju sa više različtih timova, klijentima i uspostavljanje koordinacije između zahtjeva klijenata. Prodajni inženjer se može smatrati arhitektom tehničkog rješenja koje klijent zahtjeva. Infobip posjeduje in-house razvijeno rješenje koje najveća imena u industriji koriste kao osnovno rješenje za komunikaciju sa svojim korisnicima. Prodajni inženjer je tehnički lead svakog projekta, modifikacije rješenja po klijentovim zahtjevima i same integracije rješenja sa klijentovim sistemima. Za poziciju prodajnog inženjera potrebno je imati komunikacijske i tehničke vještine, na čijem se razvoju neprestano radi u Infobip timu. Infobip svojom atmosferom i okruženjem svakog zaposlenika potiče na razvoj i napredak.
 
JEDAN RADNI DAN U INFOBIPU
 
Svaki radni dan zahtjeva stalnu komunikaciju i koordinaciju sa timom. Kao prodajni inženjer, potrebno je da poznajete svako Infobipovo rješenje i na najbolji način zajedno sa timom isplanirati SoW koji vodi ka integraciji rješenja koji će klijent koristiti za komunikaciju.
 
Ono što mene, kao i sve članove mog tima, ali i ostale kolege, motivira da težim stalnom unapređenju svojih vještina i znanja jeste prilika za rad na vrhunskim, tehnološki zahtjevnim projektima, posebno onima koje radimo za globalne klijente poput Ubera, WhatsAppa, Vibera… Kada se susrećete s takvim iskustvima, dok radite iz Bosne i Hercegovine, postanete vrlo brzo svjesni kolike mogućnosti su pred vama jer zajedno sa nekim od najvećih svjetskih imena kreirate tehnološka rješenja.
 
IT industrija je trenutno najizazovnije tržište, kako za IT stručnjanke i inženjere, tako i za sve ostale pozicije koje su danas i više nego potrebne i povezane sa IT industrijom. Ujedno, IT industrija obavezuje svakog zaposlenika na konstantno učenje i razvoj. Infobip kompanija radi sve u skladu sa najnovijim standardima IT svijeta što zahtjeva veliku dinamičnost, mogućenost prilagođavanja i svakodnevno učenje, što upravo treba da bude cilj svake mlade osobe koja želi da se razvija.

0 COMMENTS

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *