Popular News

135.838,00 KM za razvoj e-tržišta u BiH

 

16.01.2020.

 

Jučer je u sjedištu najposjećenijeg domaćeg web oglasnika OLX.ba održana press-konferencija u povodu potpisivanja ugovora koji najavljuje brojne projekte namijenjene unaprjeđenju e-tržišta u BiH.

 

Potpisivanju su prisustvovali predstavnici OLX.ba, nosioca projekta MarketMakers, udruženja Bit Alijansa, DHL Expressa, Monri Paymentsa i Lilium agencije.

 

„Za Bit Alijansu, kao vodeće udruženje IT kompanija BiH, od izuzetnog su značaja projekti koji kreiraju dodatnu vrijednost za cjelokupno društvo naše države u kontekstu njegove dalje orijentacije na digitalnu ekonomiju koja nam iz dana u dan diktira nove trendove. Sa predstavnicima MarketMakers projekta do sada smo imali izuzetnu saradnju i vjerujem da ćemo i kroz ovaj projekat donijeti BiH nešto novo, konkretno ovog puta, kreirati nove standarde kada govorimo o e-trgovini u BiH kao moćnom elementu budućnosti naše digitalne ekonomije.” – istakla je Tatjana Vučić, izvršna direktorica Bit Alijanse.

 

Zajednički projekat ima za cilj kreiranje novih radnih mjesta u segmentu e-trgovine (prodaji, marketingu, IT, dostavi itd.). Ukupna vrijednost projekta je 135.838,00 KM, a planirano je da bude realiziran kroz 16 mjeseci aktivnosti.
 

Emir Pilavdžić, ispred OLX-a je rekao: “Izuzetno nam je drago učestvovati u projektu koji za cilj ima promociju i razvoj e-commerce-a u Bosni i Hercegovini. S obzirom na sve što je potrebno za uspješnu online kupoprodaju neminovna je saradnja ključnih servisa koji korisnicima omogućavaju pretragu proizvoda i usluge, komunikaciju, oglašavanje, plaćanje, dostavu, tehničku i operativnu podršku. Zbog toga nam je još draže što su sve ključne industrije prepoznale priliku i odlučile zajedno sa nama podržati projekat MarketMakers-a.”

 

Plan je animirati 40 novih kompanija da se uključe u e-trgovinu, te minimalno 50 poduzeća detaljnije informisati o prednostima online trgovine. Očekuje se povećanje, prihoda, investicija i broja zaposlenih u 40 pomenutih poduzeća, kao i povećanje obima posla i zapošljavanja u lancima vrijednosti.

 

Đenan Džumhur ispred DHL-a istakao je da kao vodeći logistički partner kompanijama širom svijeta u oblasti e-commerce-a sa zadovoljstvom prihvatio učešće u ovom značajnom projektu. Globalno iskustvo koje donosimo u ovaj projekat nam pokazuje da poduzetnici u Bosni i Hercegovini ni približno ne iskorištavaju potencijale koji im stoje na raspolaganju da plasiraju svoje proizvode online. DHL po svojoj misiji spaja prodavce i krajnje kupce sigurnom i brzom dostavom, tako da ni najudaljeniji krajevi svijeta nisu više daleko. Sa učesnicima ovog projekta i širom zajednicom ćemo rado podijeliti iskustva, savjete i informacije o tome kako to rade najuspješniji u ovom vidu trgovine i dati podršku razvoju i rastu online trgovine u BiH.
 
Haris Husejnović ispred kompanije za digitalni marketing „Lilium“ smatra da e-commerce industrija u Bosni i Hercegovini raste iz godine u godinu i ističe da im je drago što je Lilium agencija dio ovako bitnog projekta koji će omogućiti daljni razvoj ove industrije, te pružiti malim i srednjim preduzećima da osnaže svoje prodajne kanale te ujedno otvore i nove kanale prodaje, uz smanjenje operativnih troškova.

 

“Misija kompanije Monri je pružiti efikasno i sigurno plaćanje putem naše Omnichannel platforme. Sa zadovoljstvom smo prihvatili učešće u projektu, te kao najveći i najstariji regionalni Payment Service Provider spremni smo obezbijediti ključne servise u cilju razvoju e-Commerce tržišta u BiH. Uvjereni smo da će upravo ovakvi projekti podstaći nove poslovne poduhvate i s vremenom ostvariti utjecaj na lokalni, ali i na globalni ekosistem plaćanja.” – istakao je g. Damir Čaušević ispred kompanije Monri Payments.

 

„Oduševljeni smo što zajedno sa tako cijenjenim partnerima započinjemo rješavati prepreke online kupovine u BiH, kao i podržavati bh. kompanije za rast njihove internetske prodaje. Investicija u online trgovinu ne samo da poboljšava konkurentnost poduzeća koja ulažu u moderne načine prodaje, već se procjenjuje da će dovesti do kreiranja novih radnih mjesta, ne samo kod kompanija koje su dio e-trgovine, već i u njihovim lancima vrijednosti. Današnjim predstavljanjem ohrabrujemo i druge organizacije i institucije koje su dio ekosistema e-trgovine u BiH da uspostave kontakt s nama kako bismo zajedno doprinijeli rastu i razvoju ovog projekta i e-tržišta. ” istakao je Daniel Nippard ispred MarketMakers Projekta.